عکس / ژنرال های ابابیل

جوانانی که در برابر هیمنه ی شیاطین، کوچک تر از «پرستو» دیده می شدند اما همتِ آسمانی شان، سپاهیان کفر و شرک را در هم کوبید. سرداران آتش بار توپخانه و موشکی ایران، که نواده گان «ابن ملجم» و «ابوسفیان» را از فیلِ «استکبار» به زیر کشیدند.

 

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، در فرهنگ اسلامی «ابابیل» نمادی است از حاملان آتشِ خشم الهی، بر سر آنان که داعیه ی جنگ با خدا را دارند. «ابابیل» پرنده گان گوچکی مانند «پرستو» بودند که سنگ های کوچکی را بر سر سپاهیان فیل سوار «ابرهه» ریختند. سنگ هایی که در قرآن، از آنان با عنوان «سجیل» نام برده شده است.
«حسن شفیع زاده» و «حسن طهرانی مقدم» را می توان «ابابیلِ» انقلاب اسلامی لقب داد. جوانانی که در برابر هیمنه ی شیاطین، کوچک تر از «پرستو» دیده می شدند اما همتِ آسمانی شان، سپاهیان کفر و شرک را در هم کوبید. سرداران آتش بار توپخانه و موشکی ایران، که هر دو، در حساس ترین مقاطعِ تاریخ این سرزمین، «سجیلِ» خشمِ فرزندان حضرت «حیدر» را بر فرق نواده گان «ابن ملجم» و «ابوسفیان» فرو باریدند و آنان را از فیلِ «استکبار» به زیر کشیدند.
تصویری که مشاهده می کنید،  موسسان صنایع توپخانه و موشکی ایران را در یک نما به ثبت رسانده است. شهید «حسن شفیع زاده» (سمت راست) فرمانده ی توپخانه ی «سپاه پاسداران»، به سال 1366 در «ماووت» بال در بال ملائک گشود و شهید «حسن طهرانی مقدم» به سال 1390 در «پادگان ملارد».


روحمان با یادشان شاد




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 17 دی 1393برچسب:, توسط شهید همت