بی سیم!!!

همت همت مجنون
حاجی صدای منو میشنوید 
همت همت مجنون 
مجنون جان به گوشم
حاج همت اوضاع خیلی خرابه برادر 
محاصره تنگ تر شده ...
اسیرامون خیلی زیاد شدند اخوی....
خواهرا و برادرا را دارند قیچی می کنند ....
اینجا شیاطین مدام شیمیایی می زنند....
خیلی برادر به بچه ها تذکر می دیم ولی انگار دیگه اثری نداره ...
عامل خفه کننده دیگه بوی گیاه نمی ده، بوی گناه می ده ...
همــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت جان


فکر نمی کنم حتی هنوز نیمه ی راهم باشیم ....
حاجی اینجا به خواهرا همش میگیم پر چادرتون رو حائل کنید تا بوی گناه مشامتونو اذیت نکنه
ولی کو اخوی گوش شنوا...
حاجی برادرامونم اوضاعشون خرابه.......
همش می گیم برادر نگاهت برادر نگاهت ....
حاجی این ترکش های نگاه برادرا فقط قلبو میزنه  
کمک می خوایم حاجی .......
به بچه های اونجا بگو کمکــــــــــــــــــــــــــــــ برسونند

داری صدا رو.......
همت همت مجنون.......
 
 
 
 
دل نوشت: آره داداشا و خواهرای گلم، حکایت ما الان اینه، ولی کار ما از بیسیم زدن گذشته، کاش یه تیکه سیم می موند باش سیم خودمونو وصل کنیم به شهدا ولی افسوس که همه رو خودمون قطع کردیم.
ولی بازم امیدمون به خودشونه.
انشالله دستمونو بگیرن.


نظرات شما عزیزان:

خانوم مهندس
ساعت16:39---17 مرداد 1394
من از همین یه خط عاشق شهید همت شدم...
"خواهرم سرخی خونم را به سیاهی چادرت هدیه نمودم"

ان شاءالله که شرمندشون نشیم


موفق باشید


ریحانه
ساعت6:08---3 ارديبهشت 1394
شاید حاجت من در بند کلامی از جانب تو به خدا باشد

در لیلة الرغائب (شب آرزوها) در خلوتت با خدا دعایم کن



ریحانه
ساعت6:21---22 اسفند 1393
سلام.خودم گفتم که.چرامیزنید؟امروزروزخیلی بزرگیه.التماس دعابرای منوهمه دختروپسرای جوونی که خیلی چیزا یادمون رفته.من از عکساتون استفاده کردم.اگه ناراحت بودین بگین تاحذف کنم.یاحق

ریحانه
ساعت22:51---10 بهمن 1393
سلام.ان شاا... . ممنونم.یه سوال شماکه مال مشهدین چرا انگارارادت خاصی به شهید همت دارین.چه سوالی!ببخشید.خوب ماهم به امام رضا ارادت داریم.
پاسخ:من مال تربت حبدریه ام بعدشم ارادت داشتن چه ربطی به مکان داره


مهران
ساعت14:09---18 دی 1393
وبلاگ خوبی دارین موفق باشید
http://mfdownload.ir/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 دی 1398برچسب:بی سیم,شهید,همت,شهید همت,, توسط شهید همت