خون نوشته ها

 

برای شادی روح شهدا و امام شهدا صلوات

آنچه برای من به یادگار گذاشته ای...
 
ـ به خدا قسم اگر می دانستم با هر بار که خونم ریخته می شود، بی حجابی آغوش حجاب را در بر می گیرد، حاضر بودم هزاران هزار بار کشته شوم.

ـ شما هم با اسلحه خود که حجاب است به جنگ دشمنان برخیزید.
شهید حشمت اله جمالی
ـ مادران و خواهران ! حجابتان را حفظ کنید زیرا در روزی که خیمه های اهل بیت امام حسین (علیه السلام) را به آتش کشیدند و حجاب را از سر زنان برداشتند، سکینه دختر اباعبدالله به عمه اش گفت: «هل من حرقه سیرتها رأس آیا پارچه ای هست که به وسیله آن سرم را بپوشانم.»
شهید عباس بازماندگان قشمی
ـ حجاب شما سنگریست آغشته به خون من که اگر آن را حفظ نکنید به خون من خیانت کرده اید.
شهید احمد پناهی درچه
ـ حجاب خود را حفظ کنید و فاطمه (سلام الله علیها) را یار و یاور باشید تا فاطمه (سلام الله علیها) نیز شما را یاری کند.
شهید مرتضی عابدی
ـ خواهران و برادران، شیطان همه جا هست بر او غلبه کنید. خواهران در حجاب و برادران در نگاه می توانند شیطان را سرکوب کنند.
شهید تقی حسینی دهبنه
ـ امام فرمودند: آمریکا از این حجابها می ترسد و واقعا هم همین طور است.
شهید علی رضا رشیدی
ـ همانا حجاب سپر امن الهی از عذاب خداوند است.
شهید حسین سجودی
ـ اما ای خواهران گرامی! در جامعه در حفظ حجاب خود بکوشید؛ سعی کنید با اعمال و رفتارتان در آن دنیا با حضرت فاطمه (سلام الله علیها) محشور شوید؛ این دنیا زودگذر است و بزودی همگی ما برای پاسخ در میز محاکمه الهی حاضر می شویم و آن موقعی است که از شما سؤال می شود: ای زنان آیا پیرو حضرت فاطمه بودی [ید] یا نه؟ چه جوابی داری [ید] بدهی [ید]؟
شهید منصور رنجبران لوردبچه
ـ سفارش می کنم شما را به تقوا و حجاب تو سنگری است آغشته به خون من.
شهید اسداله ریوفی سهر و فیروزانی
ـ ای خواهران، جهاد شما حجاب شماست و اثری که حجاب شما می تواند بر روی مردم بگذارد، خون ما نمی تواند بگذارد.
شهید محمدرضا شیخی
ـ شما ای خواهران... حجاب خود را حفظ کنید که حجاب تو کوبنده تر از خون من شهید است، حجاب تو وقار توست، وقار تو افتخار ما، وقار تو شرف تو و عفت توست.
شهید رمضان علی کاظمی جوجیلی
ـ ای زنان مسلمان! زیبایی شما حفظ حجاب است. بازیچه دست استعمارگران قرار نگیرید، شما هدف تیرهای زهرآلود آنها هستید همیشه سعی می کنند از شما شروع کنند تا بتوانند ضربه نهایی بر پیکر جامعه وارد سازند.
شهید رسول هلالی
ـ و ای خواهر مسلمان، پیام من به تو این است که: آیا فکر کرده ای که چه مسئولیت بزرگی بر دوش داری و از دامان پاک شما مادران و خواهران است که چنین جوانانی بزرگ می شوند دامان خود را با بی حجابی آلوده نکنید.
شهید حبیب اله کریمیان خرزوقی
ـ درود بر تو خواهرم، که همچون زینب و ام کلثوم در پرده حجاب خویش، در سنگر بزرگی همچون چادرت، با یزیدیان زمان در ستیزی.
شهید قربان علی معینی
ـ ای خواهر عزیزم، حجاب تو کوبنده تر از سلاح من است، خوب حفظ کن تا دشمن یارای پایمال کردن خون مرا نداشته باشد.
شهید اکبر مزروعی سبدانی
ـ خواهرانم: همانگونه که خود با پوشش اسلامی هستید سعی کنید دوستان و آشنایان را به حجاب اسلام دعوت کنید چون حجاب شما از خون ما که در جبهه ها می ریزد برای دشمن کوبنده تر است.
شهید محمد محمودی
ـ دیگر سخنم با خواهران است، آخر تا کی، چقدر شهدا وصیت کنند که خواهران حجاب، حجاب؛ چرا از زینب و زهرا (سلام الله علیهما) درس نمی آموزید. دیگر بقیه با وجدان خودتان. آخر کمی هم به آخرت فکر کنید.
شهید محمدرضا جمشیدیان
ـ ای خواهرم حجاب تو کوبنده تر از خون سرخ من است. من با خونم و تو با حجابت هر دو پاسدار اسلامیم.
شهید علی رضا جاموسی
ـ حجاب شما به خون ما رنگ می بخشد.
شهید ابراهیم هاشمی

منبع: حریم ریحانه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 15 دی 1393برچسب:, توسط شهید همت