سکوت جایز نیست!

دلایل زیادی وجود داره که بریم به سمت کار فرهنگی و تمام مشکلاتش رو تحمل کنیم... اما در حال حاضر تنها چیزی که به من انگیزه میده خواسته ی حضرت آقا هست. ما که نمی تونیم ادعا کنیم تنهایی از پس هرکاری برمیایم و متأسفانه از کسی هم نمیشه انتظار چندانی داشت برای کمک گرفتن، پس فعلاً مجبوریم تنهایی کارهایی انجام بدیم ببینیم در آینده خواست خودا چی هست.

شماره اول این نشریه رو اردیبهشت ماه چاپ و منتشر کردم و به دلیل یک سری از همون مشکلات آماده کردن شماره دوم تا شهریور طول کشید، بعد از اون باز اینقدر مشکل بود که تا آذر ماه چاپ نشد. الحمدالله اوایل آذرماه چاپ شد اما متأسفانه به طور محدود منتشر شد. به هرحال از یک نفر تنهایی بیش از برنمیاد!

نشریه

 مقدمه (از متن نشریه) :سقوط ایمـان حقیقت تلخ این روزهاست. شیطان با تمام قوا جای آن را گرفته و هوای نفس،ما را به خود واداشته! شکسته شدن حرمت گناهان، عادی شدن بی عفتی و بی بندوباری، تنزل شخصیت انسانی و انسانیت و ... همه و همه در پی ضعف ایمان است. دین و ایمانی که دشمن برای نابودی آن سخت در تلاش است؛ چرا که راه تسلط خودش بر مسلمانان و ملت های مسلمان را به خوبی شناخته؛ می داند باید از زن و مرد مسلمان، تقوا، حجاب، عفاف، شرم و حیا را بگیرید و بی غیرتی، بی حیایی و بی مسئولتی را جایگزین کند.

یکی از موفق ترین سلاح های دشمن برای رسیدن به هدفش، شبکه های فارسی زبان ماهــواره ای است که با سرمایه گذاری های عظیم خود راه اندازی کرده است و بلای جان و مال و ناموس مسلمانان به ویژه ایرانیان شدند. فروپاشی بنیان خانواده ها، دوری فرزندان و والدین از هم، تجمل گرایی، خیانت همسران به همدیگر ،بدبینی نسبت به انقلاب و نظام و مشکلات بسیار زیاد دیگر را به شکل قابل ملاحظه ای رواج داده است. متأسفانه علی رغم انتخاب شعار سال با نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" توسط مقام معظم رهبری، کمتر حرکتی از سوی مسئولین در حیطه ی فرهنگ و امور فرهنگی دیده می شود، گویا مسئولین در خواب به سر می برند.

نشریه

به خواست خدا هنوز هستن جوانانی که برای آرمان های انقلاب، رهبر و شهدا ارزش قائلند و در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن سکوت را جایز نمی دانند. در حالی که حضرت آقا می فرمایند:«... ما به بعضی ها التماس می کنیم کار فرهنگی انجام دهید...» نمی توان دست رو دست گذاشت و نظاره گر افزایش روز به روز فساد در جامعه خود باشیم.

مدام دم از شهدا می زنیم و آرزوی شهادت برای هم...، غبطه می خوریم به آنان که دوران دفاع مقدس جبهه رفتند و...؛ غافل از اینکه با جنگی ویرانگر و مخرب تر از جنگ هشت ساله دست و پنجه نرم می کنیم. متأسفانه شرایط برای انجام کار فرهنگی کمی مشکل است و بنده هم بعد از مدت چندماه بالاخره توانستم برای تهیه ی شماره دوم این نشریه اقدام کنم. امیدوارم حداقل تلنگری باشد برای همشهریان و هموطنان عزیزم. و من الله توفیق   (ن.ج)

*مطالب نشریه اکثراً بازتاب مطالب تولیدی افسران مجازی ست و در اختیار کسانی قرار میگیره که کمتر دسترسی دارند.        



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 15 دی 1393برچسب:, توسط شهید همت