من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم

من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم                                         
چشم بیمار تو را دیدم و بیمار شدم

فارق از خود شدم و کوس انا الحق بزدم                                          
همچو منصور خریدار سر دار شدم

غم دلدار فکنده ست به جانم شرری                                         
که به جان آمدم و شهره بازار شدم

در میخانه گشایید به رویم شب و روز                                       
که من از مسجد و از مدرسه بیزار شدم

جامه زهد و ریا کندم و برتن کندم                                      
خرقه پیر خراباتی و هوشیار شدم

واعظ شهر که از پند خود آزارم داد                                    
از دم رند می آلوده مددکار شدم

بگذارید که از بتکده یادی بکنم                                   
من که با دست بت میکده بیدار شدم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 3 بهمن 1393برچسب:, توسط شهید همت