هرکی هرچی در بروش بسته است حرمه

سلام آقا جان. تمام احساسم را در کاسه ای پر از اشک برایت آورده ام. بنگر اینجا دلی روشن می شود به نور آسمانی که هر روز اذن دخول خورشیدش را از شمس الشموس خراسان می طلبد...

هوای تو هوای تازه ای نیست آقاجان، ما عمریست هوایی توایم و تو برایمان از همه آشناتری. آشناتر از آنکه بغض هایمان را در کنار درب طلایت می شکنیم و های های ...

و تو مرا به میهمانی نگاه های عاشقانه شکسته در میان آینه های آستانت می خوانی و من کفش ها را در سرزمین مقدس تو بر دست می گیرم و دلم را راهی نگاهت می کنم رضا جان...

هرکی هرچی در بروش بسته است حرمه

و چه زلال بود اشک های جوانی پر از گناه و پدری دل شکسته و شانه هایی که می لرزید در کنار حق حق پیرمردی که از کودکی بغض دیدن حرمت را در صندوقچه دلش پنهان کرده بود...

بگذار برگردیم اول سطر... سلام آقاجان. باز منم. همان که از غربت زمانه خسته و از دنیا بریده است. همان که عمریست راه گمشده اش را در حرم تو پیدا می کند. همانکه دیوار های آستانت او را ازروی اشک هایش می شناسند. اینبار دل شکسته ام چند؟

پ,ن : برای دریافت ترانه زیبای بغض با صدای مهدی احمدوند به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

با ذکر یک صلوات و هدیه به امام رئوف دریافت نمایید

 

دانلود فایل با کیفیت با حجم : ۳,۲۷۲ کیلوبایت

پیکوفایل
 پرشین گیگ
دانلود نمایید دانلود نمایید

 

 

حسرت دیدن گنبد طلا حرمت

داره مثل بغضی کهنه به دلم چنگ میزنه


اونقد از تو دور شدم که این روزا حس میکنم غم غربت یه دنیا روی شونه منه

اونقد از تو دور شدم که این روزا حس میکنم همه جهان فقط قد یه زندونه برام

من که عمریه هوایی یه بار دیدنتم

بگو پس کی نوبت من میشه پا بوست بیام

میدونم پاتوق هر چی دل شکستست حرمه

هر کی از غربت این زمونه خستست حرمه

هر کی از دنیا بریده این روزا سمت توئه

هرکی هرچی که دره به روش بستس حرمه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 15 دی 1393برچسب:, توسط شهید همت