نماد نحس ستاره‌‌ی داود در محصولات سک سک

صهیونیستها هر نقطه‌ى دنیا که خواستند یک ساختمانى بسازند، آن علامت نحس ستاره‌ى داوود را سعى کردند یکجورى رویش تثبیت کنند. «مقام معظم رهبری 29/08/1387»

همانطور که همه‌ی خوانندگان محترم می‌دانند، ستاره‌ی داود بعنوان نماد اصلی صهیونیسم شناخته شده است و سایر نمادهای مرتبط با فراماسونری از قبیل«هرم، ابلیسک، چشم شیطان و ...» از جمله مواردی هستند که در بناها، آثار هنری مانند نقاشی، فیلم و کارتون و بازی‌های رایانه‌ای و...به چشم می‌خورند و می‌توان گفت در هر اثر و یا بنایی‌که این نمادها استفاده شوند، دست پنهان یا آشکار صهیونیست‌ها هم دیده می‌شود.

در این پست قصد دارم برای اولین بار به موضوع مهمی که در پست قبلی به طور مختصر و گذرا به آن اشاره کردم «یعنی محصولات شرکت سُک سُک» بپردازم و در این راه از همه‌ی شما عزیزان خواننده دعوت به همکاری می‌کنم.

به‌علت پاره‌ای ملاحضات از بیان کامل برخی کشفیاتم در این خصوص معذورم و سعی می‌کنم با اشاره‌ای گذرا قضاوت را به مخاطب واگذارم.

اولین موضوعی که در این خصوص نظر من و دوستانم را به خود جلب کرد، نام این شرکت است. دقت بفرمایید: «س ک س ک»

عمده‌ی محصولات این شرکت cd فیلم و کارتون‌های خارجی می‌باشند که بیشتر آن‌ها به علت مبتذل بودن از نظر رسانه‌ی ملی قابلیت پخش ندارند. حالا با وجود این برنامه‌های افتضاحی که از رسانه‌ی ملی پخش می‌شود، شما حدس بزنید چرا رسانه‌ی ملی حاضر به پخش آن‌ها‌ نیستند!؟

همچنین در کنار cd هایی که گفته آمد، کتاب‌های داستانی برای کودکان که تولید داخل هستند ارائه می‌شود که من در این پست به صورت ویژه به یکی از آن‌ها می‌پردازم.

 حضرت سلیمان(ع) نام این کتاب است.

به طرح جلد آن دقت بفرمایید:

 به حالت قرارگرفتن جن سبز پوش در پشت سر سلیمان توجه کنید. البته یکی از دوستان به من گفت: تو ذهنت منحرف است.

اما من قضاوت در این مورد را به شما می‌سپارم.

تذکر: چشم کودکان بسیار ریزبین و ذهن آن‌ها در ضبط تصاویر بسیار قدرتمند است.

  

 

 در این تصویر نماد نحس ستاره‌ی داود را در پشت سر سلیمان نبی مشاهده می‌کنید.

  به قسمتی که با خط سیاه نشان داده شده توجه کنید.

آیا شما در طول عمرتان چنین گلدان‌هایی دیده‌اید؟

ضمن این‌که بانو بلغیس هم که مشاهده می‌فرمایید بیشتر شبیه مانکن‌هایی مثل باربی و انجلیو جولی هست.

 

 

در این تصویر باد صبا به شکل یک بانوی بسیار زیبا و آرایش کرده به نمایش درآمده اما نمی‌دانم چرا وقتی داشتم این کتاب را برای پسرم می‌خواندم از من پرسید:

بابا این چیه؟ نمی‌اد به خوابم؟من ازش می‌ترسم...

 

 

 

 

 

در این تصویر نظر شما را به آن پسر بچه‌ی شیطان و آن دختر بچه‌ی هراسان پشت سر سلیمان نبی جلب می‌کنم.

 

 

 

 

 

پی‌نوشت یک: از همه دوستان عزیز دعوت می‌شود با بررسی دقیق‌تر این تصاویر در کشف سایر نمادها مشارکت نمایند.

پی‌نوشت دوم: در صورتیکه مایل به بررسی سایر تصاویر این کتاب هستید اعلام بفرمایید تا برایتان از طریق ایمیل ارسال کنم.

 این مطلب در پایگاه خبری ندای انقلاب هم بارگذاری شد که از مدیران آن تشکر ویژه می‌کنم



نظرات شما عزیزان:

آیدا
ساعت4:50---7 دی 1394
سلام واقعا دستتون درد نکنه. میشه لطفا باقی تصاویر رو بفرستید. ایشالله هر چی زودتر نابود شن این گمراه ها.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 17 دی 1393برچسب:, توسط شهید همت